23 czerwca 2011

Zaz - Ni oui ni non


Trochę za słodki, trochę za słony
Nie, ja wolę jak jest pikantny
Trochę za duży, trochę za mały
Nie, ja wolę iść pieszo
Trochę za jasno, trochę tańszy
Nie, ja wolę jechać w góry niż nad morze
Trochę bielszy, trochę czarniejszy
Nie, ja wolę ludzi, którzy w to wierzą

Pytał mnie bez przerwy

Którą drogę lepiej wybrać
Wahał się, ale możecie to zrozumieć

Trochę za fajny, trochę do dupy
Lubię byś sama i lubię być w tłumie
Trochę więcej czasu, ale nie za długo
Lubię mieć wolną rękę, bez narzucania
Trochę za wesoły, trochę za smutny
Lubię miłosne, wzruszające historie
Trochę za blisko, trochę za daleko
Lubię jak ktoś o mnie myśli kiedy się nie widzimy

Pytał mnie bez przerwy

Którą drogę lepiej wybrać
Wahał się, ale możecie to zrozumieć
Trochę bardziej na prawo, trochę bardziej na lewo
Ja nie liczę na nikogo
Więcej kasy dla was, mniej dla nich
A mi kiedy wreszcie dadzą?

Pytał mnie bez przerwy

Którą drogę lepiej wybrać
Wahał się, ale możecie to zrozumieć

Brak komentarzy: