26 września 2011

1789, Les amants de la Bastille - Ca ira mon amour



Strach mnie rozbiera
Kiedy myślę o twoim imieniu
Na mojej skórze

Płacz zmywa twój makijaż
Doprowadza mnie do szału
Pod strumieniami

Pomimo morderczych spojrzeń
Blisko nas sztandar się kołysze
Przede wszystkim żartujemy sobie z tego

Jakoś to będzie kochanie
Jakoś to będzie zawsze
Kochankowie idą złożyć przysięgę zakazaną


Jakoś to będzie kochanie
Zapomnimy o bębnach
Na wszystkich murach napiszę, przysięgam
Ukochana wolność

Śniłem o dotykających się ciałach
Pieszczotach ducha naszych ideałów
Wsunąłem język do twych ust
By skosztować najmniejszych słów

Mimo wszystko pożądanie jest kruche
Blisko nas przyjemność w niebezpieczeństwie
Przede wszystkim żartujemy sobie z tego


Jakoś to będzie kochanie
Jakoś to będzie zawsze
Kochankowie idą złożyć przysięgę zakazaną


Jakoś to będzie kochanie
Zapomnimy o bębnach
Na wszystkich murach napiszę, przysięgam
Ukochana wolność

 Dziś poślubiam twoje życie
W łóżku usłanym czerwonymi różami
Dalej kochankowie, śmiejmy się i bawmy
Podczas wolnej wiosny

Jakoś to będzie kochanie
Zapiszemy wielki dzień
Moje noce należą do ciebie
Obiecuję

Jakoś to będzie kochanie
Jakoś to będzie zawsze
Kochankowie idą złożyć przysięgę zakazaną


Jakoś to będzie kochanie
Zapomnimy o bębnach
Na wszystkich murach napiszę, przysięgam
Ukochana wolność

2 komentarze:

Unknown pisze...

Hej.Mogłabyś mi przetłumaczyć zdanie : Je lui ai manque? Nie wiem czy to ma jakiś sens,ale znalazłam takie zdanie i potrzebuję wiedzieć co znaczy.

petite-melodie pisze...

Tęsknił za mną.