17 września 2011

Christophe Mae - Un peu de blues




Powiedz mi do czego służę na tej ziemi
Często stawiam sobie to pytanie
Bo nie umiem nic robić, Święta Matko
Czy to już jakiś zawód?

Więc tańczę i majsterkuję
2, 3 słowa na brzegu rzeki, dobrze
I składam kilka bemoli
Bez rozróżniania fałszywych dźwięków

Włączam trochę bluesa, trochę duszy
2, 3 nuty, czuję szczęście
Trochę duszy i zapalam się
Do życia we wszystkich kolorach

Trochę bluesa, trochę duszy
Podśpiewuję według humoru
A ty, moja miłość, towarzyszysz mi
Od miasta do miasta, od serca do serca


Nigdy nie szedłem całkiem prosto na tej ziemi
Wybieram zawsze kręte drogi
Często pozwalałem przypadkowi, Święta Matko
By nauczył mnie mylić się

Więc mam czas
By słońce uderzyło mi do głowy, dobrze
I zasypiam pod gołym niebem
Na mojej linii życia, czuwam
Włączam trochę bluesa, trochę duszy
2, 3 nuty, czuję szczęście
Trochę duszy i zapalam się
Do życia we wszystkich kolorach

Trochę bluesa, trochę duszy
Podśpiewuję według humoru
A ty, moja miłość, towarzyszysz mi
Od miasta do miasta, od serca do serca


Nie toczę się po szynach
Ociągam się nad szczegółami
Jeśli tego chcecie

Mam swoje sposoby i sznurek
Nie jestem inteligentem ani robotnikiem
Ale chciałbym, chciałbym...

Trochę bluesa, trochę duszy
2, 3 nuty, czuję szczęście
Trochę duszy i zapalam się
Do życia we wszystkich kolorach

Trochę bluesa, trochę duszy
Podśpiewuję według humoru
A ty, moja miłość, towarzyszysz mi
Od miasta do miasta, od serca do serca

1 komentarz:

Martyna pisze...

Bardzo dziękuję za to tłumaczenie :) szukałam go i trafiłam na Twą stronę...bardzo miła :)
Przy okazji zapraszam na lyricsmakesense.blogspot.com
Pozdrawiam
M