02 października 2011

Cabaret - Comme je la vois

Wiem, co myślicie
Jak mogłem ją wybrać...
Jest tyle piękniejszych kobiet
To pierwsze wrażenie
Ale co znaczy pierwsze wrażenie?
Kiedy żyję u jej boku
Widzę tylko jej piękno

Widząc ją, tak jak ja ją widzę
Wszystko staje się jaśniejsze
Widząc ją, tak jak ja ją widzę
Zakochalibyście się w niej
Uwierzcie mi
Podczas naszych spacerów
Ludzie pokazują nas palcami
Ale gdybyście widzieli ją jak ja
Stwierdzilibyście, że to normalne

Ma tyle niesamowitych zalet
Jak mam to wytłumaczyć?
Jest inteligentna, uduchowiona,
Czyta muzykę
Nie pije ani nie pali
Mam prawo
Kiedy idziemy ręka w rękę
Spojrzenia sprawiają ból
Ale gdybyście widzieli ją tak jak ja
Stwierdzilibyście, że to normalne

Dlaczego sprawiamy tyle bólu?

Meine Dames und Herren, panie i panowie, Ladies and gentlemen. Czy to zbrodnia bycie zakochanym? Wiemy gdzie serce nas poniesie? Jedyna rzeczą jakiej chcemy to trochę zrozumienia. Dlaczego świat nie może żyć i pozwolić nam żyć?

Rozumiem wasze milczenie
To prawdziwy problem, wiem
Ale gdybyście widzieli ją tak jak ja
Nie wyglądałaby na Żydówkę wcale!

Brak komentarzy: