07 października 2011

Cabaret - Demain n'appartient qu'a moi

FRAULEIN KOST
Zima się skończyła, łąki toną w kwiatach
Jeleń może biegać po lesie
Zbliżająca się burza poruszy serca
Jutro należy tylko do mnie

Liście wielkiego dębu
Opływają sokami
Ren ma w sobie pełno blasku
W oddali widać najpiękniejszy ze snów
Jutro należy tylko do mnie

Herr Ludwig! Niech pan śpiewa ze mną!

FRAULEIN KOST/HERR LUDWIG
Pszczoły wyruszają w trasę
By znaleźć swój łup
Dziecko stawia swoje pierwsze ktoki
Jakiś głos cicho mówi:
"W końcu! W końcu!
Juro należy tylko do mnie!"

FRAULEIN KOST
Wszyscy razem!

WSZYSCY
Och słodka Ojczyzno
Pokaż nam drogę
Wysłuchaj radosnych nawoływań swoich dzieci
Świat niesie nowy poranek
Jutro należy tylko do mnie

Och słodka Ojczyzno
Pokaż nam drogę
Wysłuchaj radosnych nawoływań swoich dzieci
Świat niesie nowy poranek
Jutro należy tylko do mnie

Brak komentarzy: