02 października 2011

Cabaret - Deux ladies


EMCEE:
Jak widzicie wszyscy w Berlinie mają wspaniałych współlokatorów. Niektórzy nawet dwóch!

DZIEWCZYNY:
Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
Dwie dziewczyny!

DZIEWCZYNY:
Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
Dwie dziewczyny!


DZIEWCZYNY:
Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
Dla jednego faceta!


DZIEWCZYNY:
Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
To lubię!


DZIEWCZYNY:
Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
One też to lubią!


DZIEWCZYNY:
Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
Dwie! Tak jest lepiej!


Beedle dee, dee, dee, dee!

DZIEWCZYNY:
Dwie dziewczyny!

EMCEE:
Beedle dee, dee, dee, dee!

DZIEWCZYNY:
Dwie dziewczyny!

EMCEE:
Beedle dee, dee, dee, dee!

DZIEWCZYNY:
Dla jednego faceta!

EMCEE:
Tak!

DZIEWCZYNY:

Beedle dee, dee, dee, dee!

FRENCHIE:
On to lubi!


EMCEE:
Beedle dee, dee, dee, dee!

VICTOR:
My to lubimy!


EMCEE:
Beedle dee, dee, dee, dee!

DZIEWCZYNY:
We dwoje jest lepiej!

VICTOR:
Ja gotuję

FRENCHIE:
A ja ścielę łóżka

EMCEE:
A ja wychodzę rano
By zarobić trochę pieniędzy
Mamy jedną wspólną rzecz

FRENCHIE
Jego

EMCEE


VICTOR
I mnie!

FRENCHIE:
Klucz


EMCEE:
Beedle dee, dee, dee, dee!

VICTOR
Klucz


EMCEE:
Beedle dee, dee, dee, dee!

DZIEWCZYNY

Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE
Zmieniamy, mieszamy
Jak akrobaci

DZIEWCZYNY:
W dwoje się bawimy
Ale w trójkę to jest coś!

EMCEE
Ja śpię w środku

VICTOR
Po prawej!

FRENCHIE
A ja po lewej!

EMCEE
Jeśli przechodzisz obok
Możesz wpaść!

DZIEWCZYNY

Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE:
Dwie dziewczyny!
Beedle dee, dee, dee, dee!

DZIEWCZYNY:
Dwie dziewczyny
Beedle dee, dee, dee, dee!
Dla jednego faceta!

EMCEE
Tak!

WSZYSCY:

Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE
To lubię!

DZIEWCZYNY

Beedle dee, dee, dee, dee!

EMCEE
One to lubią!

DZIEWCZYNY

Beedle dee, dee, dee, dee!

WSZYSCY
We dwoje jest lepiej!

Beedle dee, dee, dee, dee!

Brak komentarzy: