03 października 2011

Cabaret - Le plus merveilleux des bonheurs



SALLY
Sądzę, że ludzie to ludzie. Naprawdę tak sądzę, Cliff. A ty?
Nie muszą się usprawiedliwiać.
Na przykład! Kiedy maluję paznokcie na zielono...
Naprawdę zdarza mi się je malować na zielono!
A jak ktoś pyta mnie "po co?"
"Uważam, że to ładne."
Uważam, że to ładne, odpowiadam.
Więc jeśli kiedyś ktoś spyta cię o nas,
Masz dwie możliwości:
Możesz powiedzieć "Tak, żyjemy w grzechu. To cudowne!"
Albo możesz powiedzieć prawdę i odpowiedzieć:

Odkąd zobaczyłem tę cudowną dziewczynę
W niesamowitej atmosferze
Chciałem świętować
Początek Nowego, cudownego Roku

Ledwie zadzwoniła i już rozmawialiśmy
Wtedy powiedziałem jej ten wiersz,
I to był nasz znak
Roztoczyłem cały mój urok
Cytując kilka miłych wersów
Powinni karać ten sposób
Podbijania serca

Spotkałem tę olśniewającą dziewczynę
Nasza sypialnia najpiękniejszą jest
Żyjemy razem tu
Najpiękniejszym ze szczęść

CLIFF
Sally, sądzę, że to się nie uda.
Za bardzo mnie rozpraszasz...

SALLY
Rozpraszam cię? Nie! Inspiruję!

Przeżyła mnóstwo niesamowitych przygód
Uwielbia wywoływać skandal
Mogłaby być tematem mojej powieści!

Skoro już jestem w Berlinie by pisać
Co za szczęście, że ktoś mnie inspiruje
I umie tak żyć
Najbardziej w tej historii dziwi mnie
To, że ona pozwala mi pracować
Mówi mi: "Będę mniejsza niż mysz, obiecuję"
Oh tak, moje życie jest niesamowite
A moja sypialnia jest okazała tak
Mam najmniejszą i najcudowniejszą przyjaciółkę

CLIFF
Sally, ja po prostu nie mogę sobie pozwolić... Masz pieniądze?

SALLY
Tak! Sześć marek!

CLIFF
Boże...

SALLY
Proszę Cliff, tylko na dzień lub dwa? Proszę!

CLIFF
Kiedy spotkałem tę zadziwiającą dziewczynę
W centrum niesamowitego miasta
Nie pomyślałem nawet,
Że wślizgnie się do mojej sypialni

SALLY
Oh Cliff!

CLIFF
Czuję jak ogarnia mnie lęk
Ale za późno...
Zapomniałem, że moje łózko jest jednoosobowe!

SALLY
Jesteś szczęściarzem!

Brak komentarzy: