01 października 2011

Cabaret - Mein Herr



Dowiesz się w końcu kim jestem, mój panie
Naprawdę sądzisz, że tygrys jest miły, mój panie?
Chciałeś pieprzu, ja też chcę, mój panie
Albo przejdzie, albo nie...
Ale niestety... Jestem zmęczone... tak zmęczona...
Że nie przejdzie!

Bye, bye mój kochany panie
Do zobaczenia, mój panie
Nie możesz nic zrobić
Do następnego!
Nie brakuje ci nic
Ale i tak nie chcę cię
To był piękny romans, mój panie.

Nie płacz mój panie
Nie denerwuj się mój panie
Nie jestem z tych dziewczyn
Które się uwiązuje
Chyba że do prętów łóżka,
Ale nigdy na całe życie
To było do przewidzenia, mój panie

Marzę o przejechaniu całej Europy, mój panie
Odważyć się przekroczyć wszelkie granice, mój panie
Wyjechać z nieznane, do innej ziemi, mój panie
Ale poświęcam
Cały czas
Spokojnie
Krok po kroku
Od wschodu do zachodu
Od mężczyzny do mężczyzny

Bye, bye mój kochany panie
Do zobaczenia, mój panie
Nie możesz nic zrobić
Do następnego!
Nie brakuje ci nic
Ale i tak nie chcę cię
To był piękny romans, mój panie.

Nie płacz mój panie
Nie denerwuj się mój panie
Nie jestem z tych dziewczyn
Które się uwiązuje

Chyba że do prętów łóżka,
Ale nigdy na całe życie
To było do przewidzenia, mój panie

Bye, bye mój kochany panie
Było bardzo dobrze, mój panie, a nawet lepiej
Znasz mnie dobrze mój panie
Kochasz mnie mój panie
Nie zobaczysz mnie więcej, mój panie


Bye, bye mój kochany panie
I bardziej,
Znasz mnie dobrze mój panie


Bye, bye mój kochany panie
Było bardzo dobrze, mój panie, a nawet lepiej

Znasz mnie dobrze mój panie
Kochasz mnie mój panie
Nie zobaczysz mnie więcej, mój panie

Bye, bye mój kochany panie
Do zobaczenia, mój panie
Nie możesz nic zrobić
Do następnego!
Nie brakuje ci nic
Ale i tak nie chcę cię

Więc spadaj stąd już
Było miło, ale się skończyło!

 Do zobaczenia!
Było bardzo dobrze
Znasz mnie dobrze
Kochasz mnie

Brak komentarzy: