02 października 2011

Cabaret - Ne dites rien a maman



Mama myśli, że żyję w klasztorze
Klasztorze bardzo odosobnionym
Gdzieś na pięknej prowincji we Francji

Mama nie wyobraża sobie nawet przez chwilę
Że pracuję w nocnym klubie
Prawie naga jeśli chcecie

Ale błagam
Jeśli spotkacie kiedyś mamę
Nie róbcie mi problemów
Pozwólcie mi wykorzystać szansę mą!

Moi panowie
Nie mówcie nic mamie
Nic mamie
Bądźcie mili, nie wydajcie mnie
Ja nie zdradzam waszych sekretów
A więc moi mili
To zostaje między wami a mną

Zdradziłam tajemnicę daną pewnego dnia
Więc błagam was panowie
Uratujcie mi tyłek!
Zwłaszcza ty, mój tatusiu,
Uważaj, nie otwieraj buzi,
Ja tylko wykonuję sztukę mą!

Mój ojciec to jednak inna rzecz
Spędza noce w pierwszym rzędzie,
Ale mama nie może wiedzieć nic!

Mama myśli, że jestem w podróży
Z przyjaciółkami z klasy
Pod czujnym okiem rodziców

Mama nie wie, że jej córeczka
Zostawiła rodzinkę
By zarobić trochę pieniążków

Ale błagam
Jeśli zobaczycie mamę
Nie róbcie mi problemów
Nie bijcie biednego dziecka

Moi panowie
Nie mówcie nic mamie
Nic mamie
Bądźcie mili, nie wydajcie mnie
Ja nie zdradzam waszych sekretów
A więc moi mili
To zostaje między wami a mną

Wyobraźcie sobie jaki wywołuje skandal
I mówi mi: "Właśnie straciłaś swój spadek!"
Możecie zrobić jedną rzecz:
Nie mówić nic mamie
Nawet gdy aniołem można nazwać mnie

Dziadziusiowi możecie wydać mnie
Od wczoraj to mój ochroniarz jest
Ale ani słowa mojej mamie!

Starą babcie uprzedźcie też
Chętnie przyłączyła do nas się
Ale ani słowa mojej mamie!

Starszy brat też już o tym wie
Ale słowa nie piśnie, bo boi się!
Ale ani słowa, litości,
Ani słowa, błagam,
Ani słowa mojej mamie

Jeśli zobaczycie mamę
Zamknijcie ją!

Brak komentarzy: