07 października 2011

Cabaret - Que feriez-vous?

Czas ulatuje
Co byście zrobili?
Coraz mniej dni i nocy
Co byście zrobili?
Młodzi myślą, że zawsze mają rację
Pełni sił i nadziei
Niestety...
Gdybyście mogli być na moim miejscu

Nie mam nikogo
Mój świat ogranicza się do tych murów
Pokoje do wynajęcia
Pracowite życie, ale możecie być pewni
Czekam na wasze zdanie
Co byście zrobili?
Wszystko ma swoją cenę
Co byście zrobili?
Być może
Zostawiając to
Przynajmniej przezyłabym
Co by pan zrobił,
Młody przyjacielu?

Jestem zbyt stara
Nie mam siły ani ochoty uciekać
Jestem zbyt zmęczona
Wieczorem szybko kładę się spać
Żyję tak, jak chcę
Nie kłócę się z nikim
Z nikim

Zbliża się burza
Co byście zrobili?
Boję się i nigdy się nie odważę
Kiedy reszta narzuca wam ich wybór
Odpowiedzcie mi
Co byście zrobili?
Gdzie byście poszli?
Możecie mi powiedzieć?

Brak komentarzy: