04 października 2011

Cabaret - Un ananas



FRAULEIN SCHNEIDER
Naszyjniki z pereł
Koronkowe suknie
Diamenty, jedwabne pończochy
Jakie niektórzy lubią
Dawać panienkom
Nie sprawiłyby mi radości
Jak ten prezent
Ananas dla mnie

HERR SCHULTZ
A gdyby przez przypadek
Odrobina emocji
Wywołałaby rumieniec
Na twoich policzkach
A nawet palpitacje
Sprawiłoby mi to radość
Porwanie cię
Tym słodkim ananasem

OBYDWOJE
Aaaaaaaah...

FRAULEIN SCHNEIDER
Słyszę kilka słodkich kobiet...

OBYDWOJE
Aaaaaaaaah....

HERR SCHULTZ
Pochodzi z Meksyku

FRAULEIN SCHNEIDER
To nic poważnego
Co za wspaniały prezent

HERR SCHULTZ
To nic wielkiego

FRAULEIN SCHNEIDER
Spróbujmy go teraz!

HERR SCHULTZ
To kuszące
Ale boję się, że będę mieć wiatry

FRAULEIN SCHNEIDER
Więc wystawmy go
Żeby każdy mógł zobaczyć

OBYDWOJE
Ananas

FRAULEIN SCHNEIDER
Dla mnie

HERR SCHULTZ
Dam wiarę

OBYDWOJE
Aaaaaaaah...

FRAULEIN SCHNEIDER
Nie może mi pan przynosić ananasów... Słyszy mnie pan? To nie odpowiednie! To prezent, który można podarować narzeczonej... Jestem okropnie zakłopotana...

HERR SCHULTZ
Ale nikt... Nikt z Berlinie nie zasługuje na to bardziej niż pani! Gdybym mógł wypełniłbym cały pokój ananasami!

OBYDWOJE
Ananas

HERR SCHULTZ
Dla ciebie...

FRAULEIN SCHNEIDER
Dla nas

OBYDWOJE
Aaaaaaah...

Brak komentarzy: