02 października 2011

Cabaret - Willkommen



EMCEE:
Willkommen, witajcie, welcome!
Fremde, obcy, stranger
Glucklich zu sehen, miło mi,
Happy to you, bleibe, zostań, stay
Willkommen, witajcie, welcome!
Im Cabaret, w kabarecie, to cabaret.

Meine Damen und Herren
Panie i panowie
Ladies and gentlemen!
Guten Abend, dobry wieczór,
Good evening! Wie gehts?
Do you feel good? Jak się czujecie?
Raczej dobrze, mam wrażenie!
Ich bin euer conferencier
Jestem waszym konferansjerem
I am your host!

I mówię:
Willkommen, witajcie, welcome
Im cabaret, w kabarecie, to cabaret!

Zostawcie wasze zmartwienia na zewnątrz!
Życie jest ciężkie? Nie myślcie o tym!
Tutaj życie jest cudowne...
Dziewczyny są cudowne...
Nawet orkiestra jest cudowna!

Mówiłem, że orkiestra jest cudowna!
A teraz pozwólcie, że przestawię nasze dziewczyny:
Rosie - nazywamy ją tak przez kolor jej pośladków
Lulu - lubicie Lulu? Szkoda... Rosie też ją lubi, ale za kilka marek...
Frenchie - Frenchi ma opuchnięte wargi... Wszystkie wargi. Żartuję...
Texas - Texas pochodzi z Ameryki. Mówi we wszystkich językach. Pokaż im swój, Texas!
Fritzie - Nie! Nie! Przestań Fritzie! Nikogo tak nie rozgrzejesz! Mówiłem ci! W ubiegłym tygodniu zmieściła jeden stół, dwóch kelnerów i trzy butelki tutaj.
Helga - Helga to moja śliczna dziecinka. Kiedy jest niegrzeczna - jeden klaps! Kiedy jest grzeczna - dwa klapsy!
Rosie, Lulu, Frenchie, Texas, Fritzie, Helga! Wszystkie, bez wyjątku, są dziewicami.
Nie wierzycie mi? Chcecie dowodów? Nie krępujcie się!
Sprawdźcie to z Helgą!

Na zewnątrz mamy zimę, ale tutaj jest tak gorąco!
Każdego wieczora musimy bić się z dziewczynami,
Żeby nie rozebrały się do rosołu.
Więc nie wychodźcie! Kto wie? Może dziś przegramy bitwę!

WSZYSCY:
Mówimy:
Willkommen, witajcie, welcome
Im Cabaret, w kabarecie, to cabaret!

EMCEE:
Jesteśmy tu by wam służyć!

A teraz przedstawię wam naszych chłopców! Oto oni!
Bobby... Victor...
Albo Victor...i Bobby!
Jest tylko jeden sposób żeby ich rozpoznać...
Później wam pokażę.
Hans - lubię sposób w jaki wkłada do buzi.
Herman - Wiecie co jest zabawnego z Hermanem? Nie... Nie ma nic zabawnego...
I na koniec, pozwólcie, że wam przedstawię ulubienicę Mayfair: Sally Bowles!

SALLY:
Cześć kochani!

EMCEE:
Bleibe, zostań, stay!

WSZYSCY:
Willkommen, witajcie, welcome

EMCEE:
To jest Victor!

WSZYSCY:
Im Cabaret, w kabarecie, to cabaret!

Willkommen, witajcie, wecome,
Fremde, obcy, stranger

EMCEE:
Witaj obcy

WSZYSCY:
Glucklich zu sehen, miło mi,

EMCEE:
Miło mi, proszę pani.

WSZYSCY:
Happy to see you

EMCEE:
Bleibe, zostań, stay!

WSZYSCY:
Mówimy:
Willkommen, witajcie, welcome!
Fremde, obcy, stranger
Glucklich zu sehen, miło mi,
Happy to you, bleibe, zostań, stay
Mówimy:
Willkommen, witajcie, welcome
Im Cabaret, w kabarecie, to cabaret!

EMCEE:
Dziękuję...Dziękuję...
Bobby, Victor, Hans, Herman, Rosie, Lulu, Frenchie, Texas, Fritzie, Helga, Sally i wasz sługa!

Witajcie w Kit Kat Klub!

Brak komentarzy: