08 października 2011

Claude Francois - Le mal aime



Potrzebuję miłości
Lecz nikt nie rozumie
Czego pragnę, na co czekam
Kto powie mi kim jestem?
I czuję strach
Że nigdy nikt mnie nie zrozumie
Bo dzisiaj czuję się niekochany

Jestem niekochany
Ludzie mnie znają
Takiego jakim chcę być
Lecz czy kiedyś chcieli wiedzieć
Skąd pochodzi radość?
I dlaczego nadziei brak
Chowa się we mnie


Jeśli mój wygląd
Czasami zdradza mnie
Nie jestem tym, co widzicie
Przeciw przygodzie każdego dnia
Jutro zmieniłbym się w radość jednej miłości
Lecz jestem tu ciągle niekochany

Jestem niekochany
Ludzie mnie znają
Takiego jakim chcę być
Lecz czy kiedyś chcieli wiedzieć
Skąd pochodzi radość?
I dlaczego nadziei brak
Chowa się we mnie


Bo jestem niekochany

Jestem niekochany
Ludzie mnie znają
Takiego jakim chcę być
Lecz czy kiedyś chcieli wiedzieć
Skąd pochodzi radość?
I dlaczego nadziei brak
Chowa się we mnie

Brak komentarzy: