09 października 2011

Fabian Richard - Brooklyn Bridge


Paryż wydaje się tak daleki
Paryż wydaje się mały
Tam będzie nam lepiej,
Tam lepiej zatopimy się w mieście
Co z tego, że pada na Kennedy Airport

Boję się lądowania
Ale trzymasz mnie za rękę
Więc jak grzeczny chłopiec
Płakałem gdzieś w kącie
Co z tego, że to zabawne, że mi towarzyszysz

Na moście w Brooklynie
Moja mała miłość
Śmieje się naprzeciwko budynków
Jak wesołe dziecko


Kwiecień przynosi Manhattanowi
Trochę słońca i błękitu
Jak wieczność, która struga
Central Park dla nas
Co z tego, że twój szalik porwał wiatr

Kiedy Brodway zaczyna żyć
Tańczymy na dachu
218 Adam street
Ja - Robert, ty - Lisa
Co z tego, Nowy Jork, Nowy Jork, jeśli zdołasz wykrzyczeć

Na moście w Brooklynie
Moja mała miłość
Wyzywa budynki
Jak źle wychowane dziecko


Przysięgam ci na Ameryki
Jeśli kiedyś wrócę tam
Jeśli jeszcze raz przelecę nad Atlantykiem
Zabiorę cię ze sobą
Co z tego, kochanie, że nie żyjesz

Daleko od mostu w Brooklynie
Daleko od rzeki Huston
Od Empire States Buildings
Od Chrysler Tower
Daleko od kawiarni Florent
Od wiosennego Nowego Jorku

Brak komentarzy: