16 października 2011

Serge Gainsbourg - Bonnie & Clyde



Czytaliście historię
Jesse'iego Jamesa
Jak żył
Jak umarł
Polubiliście to, co?
Prosiliście o więcej
Więc wysłuchajcie historii
Bonnie i Clyde'a

Oto ona
Clyde ma dziewczynę
Jest piękna a na imię ma
Bonnie
Obydwoje stworzyli gang Barrow
Ich nazwiska to: Bonnie Parker i Clyde Barrow

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde


Kiedyś poznałam
Clyde'a
Był lojalnym chłopakiem
Uczciwym i prawym
Można sądzić
Że to społeczeństwo
Tak mnie zepsuło

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde


Czego nie napisano
O niej i o mnie
Mówią, że zabijamy
Z zimną krwią
To nie jest zabawne
Ale jesteśmy zmuszeni
Uciszyć tych
Co sypać zaczynają

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde


Za każdym razem gdy policja
Potyka się
Gdy garaż czy bank
Podstawia się
Policji
To nie tajemnica
Clyde'a Barrow
Bonnie Parker

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde


Teraz za każdym razem
Gdy próbujemy ułożyć życie
Zamieszkać spokojnie
W jakimś budynku
Trzy dni później
Tratatata
Maszynówki
Która wkracza do ataku

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde


Jeden z czterech
Padniemy razem
Ja mam to gdzieś
Ale boję się o Bonnie
Co z tego
Że przetrzepią mi skórę
Ja, Bonnie
Drżę o życie Clyde'a Barrow

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde


W każdym razie
Nie mogli już się wywinąć
Jedynym wyjściem
Była śmierć
Ale i wielu poszło za nimi
Do piekła
Kiedy umarli
Barrow i Bonnie Parker

Bonnie i Clyde
Bonnie i Clyde

Brak komentarzy: