04 listopada 2011

Adam & Eve - Ce qu'on ne m'a jamais dit



Gdybyś była pustynią
Byłbym deszczem twym
Gdybyś był rzeką
Zasnęłabym w tobie
Chwila
Nawet ulotna
Która przychodzi
I zatrzymuje cię

Gdybym była daleko stąd
Pragnąłbyś mnie?
Wybrałabyś mnie?
Kiedy cię szukałem
Czekałam
Miałam nadzieję
Że powiesz mi
To, czego nigdy nie słyszałam

Jestem twoim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jesteś moim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jestem twoim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jesteś moim pragnieniem

Gdybym była zimą
Czekałbyś na mój koniec?
Gdybym przybył z piekła
By cię uwieść
Bardziej niż pyłek
W zagłębieniu dłoni
Która zamyka się na niczym

Gdybyś odeszła
Pragnąłbym cię nadal
Wybrałbym cię
Bez przerwy bym cię szukał
Czekałem
Miałem nadzieję
Że powiesz mi
To, czego nigdy nie słyszałem

Jestem twoim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jesteś moim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jestem twoim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jesteś moim pragnieniem


Czekałem
Miałem nadzieję
Że powiesz mi

Gdybyś był ziemią
Byłabyś moim wygnaniem
Gdybyś był kolorem
Byłabyś światłem
Gdybyś był ciszą
Nauczyłbym się milczeć
Nauczyłabym się milczeć

Gdybyś była porą
Byłbyś przyszłością
Gdybyś była cierpieniem
Byłbyś śmiercią
Gdybyś była piosenką
Wszystkie piosenki o miłości
Czekałem
Miałem nadzieję
Że powiesz mi
To, czego nigdy nie słyszałem

Jestem twoim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jesteś moim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jestem twoim pragnieniem
To, czego nigdy nie słyszałam
Jesteś moim pragnieniem

Brak komentarzy: