02 listopada 2011

Adam & Eve la seconde chance - Demain comme la veille



To moje życie
To mój los
Tak to jest
To moje życie
Moja scena

Każdy dzień spędzamy na harówce
Każdego dnia walczymy o życie
Posłuszeństwo a nie protest
Tyle dni, by stracić ochotę

Poniedziałek, strach
Wtorek, strach
Środa, strach
To jeszcze nie koniec
Czwartek, strach
Piątek, strach
Sobota, strach
I w niedzielę też

To moje życie
To mój los
Tak to jest
I jutro tak jak wczoraj
Całe życie
Aż do śmierci
Każdego dnia tak samo
Każdego ranka trzeba wstać
Czasami też o tym śnić w nocy
Nie mówić o tym, co się stało
A zwłaszcza nie myśleć o problemach

Poniedziałek, strach
Wtorek, strach
Środa, strach
To jeszcze nie koniec
Czwartek, strach
Piątek, strach
Sobota, strach
I w niedzielę też

To moje życie
To mój los
Tak to jest
I jutro tak jak wczoraj
Całe życie
Moja scena
Dni są do siebie podobne

To moje życie
To mój los
Tak to jest
I jutro tak jak wczoraj
Całe życie

Moja scena
Każdy dzień
Każdy dzień jest podobny
To moje życie
To mój los
Tak to jest
I jutro, jutro tak jak wczoraj
Jutro tak, jak wczoraj
Całe życie
Aż do śmierci
Każdego dnia podobnie
To moje życie
To mój los
Tak to jest
Całe życie
Aż do śmierci

Brak komentarzy: