23 listopada 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - Le feu initial



Złośliwa przyjemność, którą odczuwamy sprawiając ból
Wystawiając na próby, grając sercem
Jakbyśmy zawsze mieli kochać się aż do śmierci
Jest tyle historii do napisania

Żyć światłem
Źródła ognia
Odnaleźć korzenie
Pójść w górę rzeki
Zatrzymać zło
Zło u korzeni

Odnaleźć płomień
U źródła ognia
Odrodzić się z popiołów
Napoić dusze
Ze źródeł życia
Nigdy nie upaść

Złośliwa przyjemność jaką mamy znajdując szczeliny
Oglądając serce opowiadające głupoty
Ale skoro miłość nas wzmacnia, zniszczy kraty
Które dzielą nas cieniem od światła

Żyć światłem
Źródła ognia
Odnaleźć korzenie
Pójść w górę rzeki
Zatrzymać zło
Zło u korzeni

Odnaleźć płomień
U źródła ognia
Odrodzić się z popiołów
Napoić dusze
Ze źródeł życia
Nigdy nie upaść


Zanim będzie za późno
Zanim wystraszymy się
Musimy oddzielić od nas
Demona wewnątrz nas

Żyć światłem
Źródła ognia
Odnaleźć korzenie
Pójść w górę rzeki
Zatrzymać zło
Zło u korzeni


Zanim będzie za późno
Zanim wystraszymy się
Musimy oddzielić od nas
Demona wewnątrz nas

Żyć światłem
Źródła ognia
Odnaleźć korzenie
Pójść w górę rzeki
Zatrzymać zło
Zło u korzeni


Zanim będzie za późno
Zanim wystraszymy się
Musimy oddzielić od nas
Demona wewnątrz nas

Żyć światłem
Źródła ognia
Odnaleźć korzenie
Pójść w górę rzeki
Zatrzymać zło
Zło u korzeni

Brak komentarzy: