22 listopada 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - Dans les yeux



Spójrz mi w oczy
Wślizgnę się w twoje myśli
Wszystkie przyjemności
Wyzwolone

Jesteś osłabiona
Osłabiona ale tak grzeczna
Na kanapie
Która jest tylko żółcią

Zostałem ostrzeżony
Ostrzeżony ale czujny
Na twoją prawdę
Która jest tylko bladym pomysłem

Analizuję cię
Powiedz mi o swoich obsesjach obsesjach
Ale nie wypieraj się
To będzie elektroszok

Spójrz mi w oczy
A ja wejdę do twoich myśli
Spójrz mi w oczy
Wślizgnę się w twoje myśli
Wszystkie przyjemności
Wyzwolone
Hipnotyzuję cię
Sen cię hipnotyzuje
Nie wkładam rękawiczek
Jest tylko błękit oceanu

Naprawiam cię
Śrubokrętem i siłą woli
Śpij, dziecko
Czerwień jest w dzieciństwie

Powiedz mi wprost
Co skrywa twój kochanek
Kłam kiedy ja kłamię
To na uspokojenie

Spójrz mi w oczy

A ja wejdę do twoich myśli

Spójrz mi w oczy

Wślizgnę się w twoich myśli

Wszystkie przyjemności

Wyzwolone

Brak komentarzy: