11 listopada 2011

Hair - Laissons entrer le soleil



Gonimy się
Osaczeni, do utraty tchu
 Idziemy
Skamieniali w płaszczach
Zimowych
Odepchnięci od granicy kłamstwa
Umierających narodów

Zabici ulotnymi snami
Rozbici pewnością
W świecie zmrożonym samotnością

Wiedzieć
Czy gdzieś
Jest nadzieja
By być pewnego dnia
Dziećmi przypadku
Widzę jak wyświetlają moje życie
Niewyraźną przyszłość

Cisza mi odpowiada
W sekrecie
Parker, chyba umieram!

Manchester England, England
Manchester England, England

Za Atlantykiem
Wiem, jestem geniuszem
I wierzę w Boga
I wierzę, że Bóg
Wierzy w Claude'a
A Claude
To ja, to ja

Gonimy się
Osaczeni, do utraty tchu
 Idziemy
Skamieniali w płaszczach
Zimowych
Odepchnięci od granicy kłamstwa
Umierających narodów

Zabici ulotnymi snami
Rozbici pewnością
W świecie zmrożonym samotnościąŚpiewajmy
Nasze sny pełne nadziei na sitarze
Sitar
Król narodził się w tobie
I śpiewajmy
O życiu, które jest w nas
I dookoła

Wpuśćmy słońce
Wpuśćmy słońce
Wpuśćmy słońce
Wpuśćmy słońce

Let the sun shine
Let the sun shine in
Let the sun shine in
Let the sun shine

Brak komentarzy: