13 listopada 2011

Hair - Oui, j'ai la vie




Mam życie, matko
Wolność, bracie
Umiem się śmiać, siostro
Idę swoją drogą, kochanie
Mam dziwne tiki, córko
Wyglądam jak milion dolarów, siostro
Bolą mnie zęby, głowa
Mam problemy jak wy


Mam włosy na głowie
Mam mózgownicę w głowie
Mam oczy nad nosem
Mam zęby w buzi

Mam język i pryszcze
Mam szyję i cycki
Mam serce i duszę
Mam plecy powyżej tyłka

Mam palce u rąk
Mam ramiona i nogi
Mam wątrobę i krew
Mam duże palce u stóp

Mam życie, matko
Wolność, bracie
Umiem się śmiać, siostro
Idę swoją drogą, kochanie
Mam dziwne tiki, córko
Wyglądam jak milion dolarów, siostro
Bolą mnie zęby, głowa
Mam problemy jak wy


Mam nerki i pępek
Jelita i bóle
Mam dwa uda i dwa policzki
I dwa klejnoty pod moją zabawką
Mam włosy na głowie i ciele
Przerwy w posiłku i dziury w pamięci
Mam język, mam słowo
Mam śledzionę, która się poszerza
Mam łokcie i kolana
Mam kostki i uszy
Mam żołądek i bicepsy
Mam pomysły i problemy

Mam flaki
Mam pięści
Tak, mam życie
Życie

Brak komentarzy: