11 listopada 2011

Le fantome de l'Opera - Tout ce qu'il me faut



Zapomnijmy o mrocznej nocy
Odstraszmy twoje lęki
Chodź ze mną bez obaw
Nic już cie nie dosięgnie

Niech ma dłoń cię prowadzi
Niech świt otrze twoje łzy
Pozwól mi dołączyć się
Chronić i towarzyszyć

Potrafisz mi powiedzieć jak bardzo mnie kochasz
Wstrząśnij mną wymyślając jutro
Potrafisz przepowiedzieć spokojny czas
Obiecaj mi, że nadejdą szczęśliwe dni
To wszystko, czego trzeba mi


Weź mnie jako tarczę
Kiedy noc przeraża cię
Tu nic ci nie zagraża
Strach w końcu się rozprasza

Chciałabym świata
Gdzie króluje majowe niebo
A ty mnie rozbrajasz
Kochasz mnie i uwodzisz

Byłbym żalem
W twoich słowach i gestach
Chwyć mnie za dłoń i ucieknij samotności
Jeśli mnie kochasz
To życie staje się piękne
Twoja miłość jest dla mnie prezentem
Christine, to wszystko, czego mi trzeba


Najdroższe mi są
Twoje słowa i gesty
Pod osłoną nocy pójdę za tobą
Każda chwila unosi mnie do nieba
Kochasz mnie?
Mój prezent
Kochaj mnie - to wszystko, czego mi trzeba

Twoja miłość jest dla mnie prezentem
Kochaj mnie - to wszystko, czego mi trzeba

Brak komentarzy: