06 listopada 2011

Les Miserables - Mon histoire



Sama jestem nadal tu
Bez przyjaciela, bez zajęcia
Nie spieszno mi spotkać
Mą samotność i nędzę
Wieczoru czekam znów
By przywołać do mnie go

Sama chodzę i jak co noc
Ulice miasta do mnie należą
Moje myśli szukają go
I łączę nasze życia w jedno
Paryż śpi, w ciemnościach
Mogę historię sobie wyśnić

Moja historia
To sen, który się zaczyna
Na stronach
Baśni z dzieciństwa

Z zamkniętymi oczami
Mój książę mnie obejmuje
I błagam, by nigdy
Jego uścisk nie zelżał

Z nim
Jestem już taka sama
Lubię deszcz
I kiedy spacerujemy
Nasze cienie
Jak kochające się giganty
U naszych stóp królują
I w końcu zanurzą się w Sekwanie

Dobrze wiem, że wymyśliłam to sobie
Dobrze wiem, że nigdy nie jest przy mnie
A jednak, nie przestaję wierzyć
Że z nim piszę moją historię

Tak, kocham go
Lecz noce są tak krótkie!
Rankiem, on znów wyrusza w drogę
A świat
Staje się znów taki sam
Traci swe kolory
I tęczę -swą koronę

Tak, kocham go
Ale jestem sama na świecie
Całe życie czekam na mój cień
Moja historia
Jest pustą muszelką
Snem pełnym dobroci
Której nigdy nie miałam

Kocham go, tak, kocham go
Tak, kocham go
Sama w mojej historii

Brak komentarzy: