16 listopada 2011

Romeo & Juliette - Un jour



Kobiety mnie kochają, mimo że nie mam 20 lat
Znam ich broń, tyle razy mnie zabiły
Kobiety mnie kochają, mimo że ja nie kocham ich
Wywołuję ich łzy, kiedy widzą mnie obojętnego
Na ich białe ciała, zmęczonego udawaniem
Kochać nie kochając wcale
Miłość - tego teraz chcę

Co wiem o miłości mając 16 lat?
Oczywiście wiem, że pewnego dnia... Pewnego dnia, ale kiedy?
Co wiem o życiu, gdy ono dopiero się zaczyna?
I umieram z niecierpliwości oczekując tego
Który mnie pokocha i powie mi
Słowa, te słowa, na które czekam
Miłość - tego teraz chcę

Pewnego dnia przybędzie
Pewnego dnia ją pokocham
Pewnego dnia, tego dnia spotkam go
Kiedy będę żyła miłością

Pewnego dnia zapomnimy, że było nam ciężko
Pewnego dnia przyjdzie nasza kolej na miłość
Pewnego dnia wyznamy sobie te same słowa
Byłam samotna, ale będzie nas dwoje i będziemy się kochać
Duszą i ciałem
I gdy przyjdzie śmierć, będziemy kochać się nadal, pewnego dnia...

Pewnego dnia wyznamy sobie te same słowa
Byłam samotna, ale będzie nas dwoje i będziemy się kochać
Duszą i ciałem
I gdy przyjdzie śmierć, będziemy kochać się nadal, pewnego dnia...

Brak komentarzy: