08 listopada 2011

To już 3 lata!

8 listopada 2008 roku założyłam tego bloga, w sumie nie wiem czemu... Zamieszczałam tu tłumaczenia, które udało mi się zrobić i w końcu jakoś ten blog zdobył popularność. Okazało się, że moja praca komuś się przydaje, a ja, można powiedzieć, że zdobyłam jakąś pozycję wśród tłumaczy. A przynajmniej to, co robię i na jaką skalę wywołuje niemałe "wow". Cieszy mnie to i wzrusza.
Moje gusta muzyczne trochę ewoluowały przez te 3 lata i często wybieram piosenki, które mi się osobiście podobają lub te,  o które zostaję poproszona, jednak za każdym razem tłumaczenie sprawia mi taką samą przyjemność za każdym razem. Mimo mojego niedawnego zwątpienia nie przestanę tłumaczyć.
Ten blog istnieje dzięki Wam i za to Wam 
DZIĘKUJĘ.

A teraz mały bilans:

Na blogu zostało opublikowanych 307 postów z czego 295 to tłumaczenia piosenek, a w nich:
- 102 piosenki z musicali
- 47 piosenek pod melodię
- 30 piosenek Emmanuela Moire i Mozart l'Opera Rock
- 29 piosenek Christophe'a Mae
- 17 piosenek z Cabaret
- 16 piosenek Gregory'ego Lemarchala
i wiele innych...

Brak komentarzy: