14 listopada 2011

Vanessa Paradis - La Seine



Wychodzi z łóżka
Tak pewna siebie
Sekwana, Sekwana, Sekwana
Tak piękna mnie czaruje
Sekwana, Sekwana, Sekwana
Księżyc jest przezroczysty na niej
Sekwana, Sekwana, Sekwana
Nie jesteś pijany
Paryż jest niżej
Sekwana, Sekwana, Sekwana

Nie wiem, wiem, wiem dlaczego
Tak już jest, Sekwana i ja

Nie wiem, wiem, wiem dlaczego
Tak już jest, Sekwana i ja


Przezroczysta kiedy jesteś na moście
Sekwana, Sekwana, Sekwana
Ekstrawagancka kiedy anioł schodzi
Sekwana, Sekwana, Sekwana

Nie wiem, wiem, wiem dlaczego
Tak już jest, Sekwana i ja

Nie wiem, wiem, wiem dlaczego
Tak już jest, Sekwana i ja


Na Pont des Arts
Moje serce się kołysze
Między dwiema wodami
Powietrze jest takie dobre

To powietrze jest tak czyste
Oddycham nim
Nasze odbicia zamieszkały
Na tym moście

Brak komentarzy: