11 listopada 2011

War - Jaloux de lui




Czy powinienem być szczęśliwy
Że los wiedzie ją gdzie indziej?
Mieć nadzieję, że dobrze robię
I kiełkować w twoim sercu

Znam każdy błysk w twoich oczach
Spojrzenia, które najbardziej ci pasują
Jesteś moją czułością.
On może tylko powiedzieć
Że sprawia, że się uśmiechasz
Spojrzenia, do których ma prawo
Są tak obce dla mnie
Walczę z piekłem
Też mam swoją wojnę

Noc daje mi chęć
Jak wspólniczka w potrzebie
Ofiaruje mi sól twych ust
Kocham cię w moich snach
Jaki zapach ma twoje skóra?
Jak ciepłe są twoje dłonie?
On zna podmuch twoich słów
Poci się w zagłębieniu twoich pleców

A ja umieram
Umieram
Umieram z miłości
Umieram z chęci
Umieram z miłości
Umieram z zazdrości o niego

Boli mnie wasze szczęście
Jesteś tam szczęśliwa, że aż zamykasz oczy
Uderzam w mur z całych sił
Wyżynając nasze imiona na skórze
I gdybym odebrał mu życie
Miałbym twoje serce tylko dla siebie
Ale mógłbym stracić ciebie też
Wiem, że umarłabyś dla niego

A ja umieram
Umieram
Umieram z miłości
Umieram z chęci
Umieram z miłości
Umieram z zazdrości o niego


Spróbuję całą duszą
Obudzić rozsądek
By spojrzenie innej kobiety
Zburzyło mury mojego więzienia

A ja umieram
Umieram
Umieram z miłości
Umieram z chęci
Umieram z miłości
Umieram z zazdrości o niego


A ja umieram...
Umieram...
Umieram...

Brak komentarzy: