25 grudnia 2011

Adam & Eve la seconde chance - Do u wanna be my luv



Kasa, śmieci i seks-zabawka
Chcę zobaczyć jak twój wskaźnik rośnie
Mam nadzieję, że ci się spodoba
Wiem, co zrobić by wzrósł twój zysk
Seks i złoty chłopiec
Moje ciało to gra sztuczek
Kasa, śmieci i seks-zabawka
Kocham złoto, diamenty i ułomności

Czy chcesz być... czy chcesz być...
Czy chcesz być... czy chcesz być...
Czy chcesz być... czy chcesz być...
Czy chcesz być moją miłością?

Kasa, śmieci i seks-zabawka
Twoje dłonie moich krzywych wzrostu
Mam nadzieję, że ci się spodoba
Te zaręczyny wprowadzają mnie w trans
Seks i złoty chłopiec
Przebieg akcji erotycznej
Kasa, śmieci i seks-zabawka
Muśnie historyczny rekord

Czy chcesz być... czy chcesz być...
Czy chcesz być... czy chcesz być...
Czy chcesz być... czy chcesz być...
Czy chcesz być moją miłością?

Brak komentarzy: