26 grudnia 2011

Claude Nougaro - Ah tu verras



Zobaczysz, zobaczysz
Wszystko zacznie się na nowo, zobaczysz, zobaczysz
Miłość jest właśnie po to, zobaczysz, zobaczysz
Nie popełnię już błędu, wyciągnę wnioski z tej lekcji
Przez palce, zobaczysz, zobaczysz
Będziesz to miał, twój dom z niebieskim dachem
Rabatki z hortensjami, palmy pełne nieba
Trzaskającą zimę, blisko kota angora
A ja usnę, zobaczysz, zobaczysz
Zadanie wykonane, zasnę obok ciebie
Na moim strychu, w piwnicy, na dachu
Wszystkie sny świata

Zobaczysz, zobaczysz
Wszystko zacznie się na nowo, zobaczysz, zobaczysz
Życie jest właśnie po to, zobaczysz, zobaczysz
Zobaczysz moje pióro przystrojone słońcem
Śnieg na papierze, archanioł przebudzenia
Obudzę się, zobaczysz, zobaczysz
W pasach ze słońca. Śliczny skazaniec!
I obudzę szczęście w tym stroju
Zabiję jego sen, zobaczysz, zobaczysz
Zabiję materac, zobaczysz, zobaczysz
Wymyślając ci miłość w sercu moich ramion
Aż do poranka świata

Zobaczysz, zobaczysz
Wszystko zacznie się na nowo, zobaczysz, zobaczysz
Po to istnieje diabeł, zobaczysz, zobaczysz
Będę łobuzem, zobaczysz, zobaczysz
Będę pił bez końca, a kto przeżyje ten umrze
Pozbierasz mnie swoimi różanymi oczami
A ja zaatakuję cię rozbitym szkłem
Będę rozwścieczonym wariatem, zobaczysz, zobaczysz
Przeciwko tobie, wszystkim, a zwłaszcza mnie
Drzwi mojego serca warkną, wybuchną
Bo kurz i burza są po to żeby szczury
Zalały świat

Zobaczysz, zobaczysz
Wszystko zacznie się od nowa, zobaczysz, zobaczysz
Po to istniał Mozart, zobaczysz, zrozumiesz
Zobaczysz nasze dziecko owinięte w całun
Zasypiające spokojnie w cieniu swoich sióstr
I wracające do nas, skrzące się mocno
Zobaczysz mojego przyjaciela w moich kościstych ramionach
Kosztującego koniec szczęścia pomocy
Zobaczysz mnie, kochanie, roztaczającego światło
I zobaczysz tych, co już odeszli
Jak zaczynają oddychać i żyją w moim głosie
Aż do końca świata

Zobaczysz, zobaczysz

Brak komentarzy: