23 grudnia 2011

Joyeux, joyeux, joyeux Noel!

Jak co roku o tej porze życzę Wam zdrowych, spokojnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.  

Mam nadzieję, że ten rok był tak samo wyjątkowy dla Was jak i dla mnie, a przyszły będzie jeszcze lepszy. Mój rok 2011 upłynął pod znakiem wielkich niespodzianek, zwrotów akcji, ciekawych doświadczeń, ważnych decyzji, nowych znajomości i wspaniałych wspomnień. W przyszły rok wejdę z podniesioną głową i nowymi planami do zrealizowania. Trzymajcie kciuki za mnie kciuki.



Tym razem nie tłumaczę żadnej kolędy francuskiej, ani nie piszę wiersza z życzeniami. W tym roku dzielę się z Wami piosenką, którą odkryłam na nowo wczoraj. Przypomniało mi się jak kiedyś składałam życzenia moim znajomym. Życzyłam im spełnienia marzeń. Wam też tego życzę.
Dziś moje marzenia są tak blisko, że niemal mogę ich dotknąć.

Brak komentarzy: