04 grudnia 2011

Le fantome de l'Opera - Pense a moi


 CHRISTINE:
Pomyśl o mnie
Pomyśl o nas
Po naszym pożegnaniu
Nie zapomnij mnie
Gdziekolwiek będziesz
Obiecaj mi to dziś
Gdy w pewnej chwili
Zechcesz znów
Odzyskać wolność
Pozwól mi wślizgnąć się
W twoje myśli

Nigdy nie wierzyliśmy w miłość
Nienaganną i wieczną
Ale pewnego dnia, gdy odejdziesz
Pomyśl jeszcze o mnie

Pomyśl o czasie
Gdy wszystko było łatwe
Pomyśl, że po deszczu
Zawsze wychodzi słońce

Pomyśl o mnie
Że budzę się
Sama bez nadziei
Że marzę i modlę się
By w końcu czas
Wyrwał cię z mojej pamięci

Spójrz w tamte dni
Pomyśl o tamtym czasie
Małe rzeczy były tak cudowne
Nie będzie już dnia
W którym nie pomyślę o nas

RAOUL:

To niesłychane!
Czy to nie jest Christine?

Brawo!

Nie jesteś już
Niezdarną dziewczynką
Którą poznałem dawno temu
Czy pamiętasz to wszystko?
Bo ja nie zapomniałem nic

CHRISTINE:
I kwiaty i owoce trwają tylko chwilę
Rozbieg nie jest długi
Ale zechcesz mi to obiecać?
Pomyśl czasem
O mnie

Brak komentarzy: