25 grudnia 2011

Merwan Rim - Mens-moi



Powiedz mi jeszcze raz, że mnie kochasz
Jeśli czytam między wierszami
Wiem, że kłamiesz, ale podpiszę się

Nie wiem dlaczego wierzę
Że wszystko będzie dobrze
Przemilczeć, myślę żeby
Zapomnieć to, co widzę
Okłam mnie żebym przynajmniej nie cierpiał
Jak dziecko, bo mam jeszcze czas
Okłam mnie żebym ci zaufał
Udawałbym
Wszystko będzie jak dawniej
Jak dawniej

Powiedz mi jeszcze raz, że mnie kochasz
Jeśli czytam między wierszami
Wiem, że kłamiesz, ale podpiszę się
Okłam mnie jakby to było nic
Wolę to
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Wolę to
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Okłam mnie, a ja uwierzę

Mów mi ciągle, że mnie kochasz
Bez wielkich słów
Zatrzepocz tylko rzęsami
Czy może być coś łatwiejszego?
Będę mógł spojrzeć sobie w twarz?
Bez wyrzutów sumienia
Bez myśli, że mam problem
Będę mógł spojrzeć ci w oczy?
Bez odwracania wzroku, wciąż cię pożądać
I wciąż...

Powiedz mi jeszcze raz, że mnie kochasz
Jeśli czytam między wierszami
Wiem, że kłamiesz, ale podpiszę się
Okłam mnie jakby to było nic
Wolę to
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Wolę to
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Wolę to
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Okłam mnie, a ja uwierzę
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Wolę to
Okłam mnie, okłam mnie, okłam
Okłam mnie, a ja uwierzę


Okłam mnie i zrób co możesz
Żebym zamknął oczy

Brak komentarzy: