25 grudnia 2011

Merwan Rim - Tous les hommes en un

 
Stałem prosto twarzą w twarz z życiem
Z twoim odejściem, które je zburzyło
Powoli pozbierałem się
Powoli wszystko odbudowałem
Znalazłem siłę, by cię zapomnieć
I odkryć, co mogłem zrobić
Pomagając innym w głębi siebie
Tysiącom innych, których nie widzimy

Jest ktoś, kto cię kocha
Jest ktoś, kto ci pomoże
Ktoś cię poprowadzi
Kiedy życie śmiertelnie nas przeraża
Jest ktoś, kto uśmiechnie się
Jest ktoś, kto nigdy nie porzuci cię
Ludzie są po trochu wszystkim
Wszyscy ludzie w jednym

 
Zrzuciłem skórę i dorosłem
Życie uczy nas żyć
Ciągle coś jest do zrobienia na nowo
I świat jest tylko kołyską
Szczęście jest na wyciągnięcie ręki
Wystarczy podnieść pięści
Nie porzucać nigdy nadziei
Jesteśmy czymś więcej, niż myślimy

Jest ktoś, kto cię kocha
Jest ktoś, kto ci pomoże
Ktoś cię poprowadzi
Kiedy życie śmiertelnie nas przeraża
Jest ktoś, kto uśmiechnie się
Jest ktoś, kto nigdy nie porzuci cię
Ludzie są po trochu wszystkim
Wszyscy ludzie w jednym


Będę żył bez ciebie
Nie boję się już
W końcu przyjdzie lepszy dzień
Inna kobieta
Po każdej straconej miłości
Przychodzi nowa nieznana

Jest ktoś, kto cię kocha
Jest ktoś, kto ci pomoże
Ktoś cię poprowadzi
Kiedy życie śmiertelnie nas przeraża
Jest ktoś, kto uśmiechnie się
Jest ktoś, kto nigdy nie porzuci cię
Ludzie są po trochu wszystkim
Wszyscy ludzie w jednym

Brak komentarzy: