02 grudnia 2011

Romeo & Juliette - Avoir une fille



Mieć córkę
Małego opala
Błyszczących oczu
Z jasną skórą

Mieć córkę
Stworzyć kobietę
Małego wirtuoza
Przed gamami

Mieć córkę
Serce z piasku
Prezent od Boga
Prezent od diabła

Mieć córkę
Popełnić zbrodnię
Gdzie winny ofiarą jest
Mieć córkę

To życie me, to moja krew
Ona owocem młodości mej
I przeklinam kochanków jej
To życie me, to moja krew
I przeklinam kochanków jej

Mieć córkę
To drżeć ze strachu
Że maluje się
Dla kłamcy

Mieć córkę
To nigdy już
Nie traktować kobiet
Jak ja to robiłem

Mieć córkę...

Nienawidzę mężczyzn i ich spojrzeń
Znam ich sztuczki i zwycięstwa
I gdy przyjdzie dzień jeden z nich
Odbierze mi ją niby prosząc
Więc tego dnia na zawsze już
Na cztery spusty zamknę
Serce me i ogłuchnę

Mieć córkę to wciąż mieć nadzieję
I nadal wierzyć, że gdy przyjdzie mój dzień
Będzie nosić w ciele pod sercem
Tę małą iskierkę, która przyjdzie na świat
Z miłości wykrzyczy to, co w sercu ma

Mieć córkę
Małego opala
Błyszczących oczu
Z jasną skórą

Mieć córkę
Popełnić zbrodnię
Gdzie winny ofiarą jest
Mieć córkę

Mieć córkę...

Brak komentarzy: