26 grudnia 2011

Romeo & Juliette - C'est le jour



Kobiety są tylko lekcjami
Wziąłem moją pierwszą w wieku 15 lat
Wszystkie pragnienia i przyjemności, znam je dobrze
Jestem doskonałym kochankiem
Blondynki, brunetki, wszystkie oprócz jednej
Jedynej, która liczy się
Jedynej, która liczy się

Kuzyn, kuzynka, wyśmienity żart!
Widziałem jak dorasta, widzę jak odchodzi z nim
Jak może kochać tego Monteki?
Stracony ślub z wadami i zaletami

To dzień, to dzień, to dzień, to dzień
Dziś robię za posłańca 
Drogi przyjacielu, zabiję cię
Zabiję go, nie zranię
Tak jak ona mnie rani
Julio, on zapłaci za twoją słabość


Kobiety są tylko więzieniem
Moje znajduje się w sercu Julii odkąd skończyłem 15 lat
Nigdy się nie odważyłem i nie odważę się
Powiedzieć jej, że Tybalt ją kocha w sekrecie, ale...

To dzień, to dzień, to dzień, to dzień
Dzień, w którym mężczyźni się biją
Dzień kiedy burza rozbrzmiewa
Zabiję go, nie zranię
Tak jak on mnie rani
Romeo, zapłacisz za swoją słabość


To dzień
Serce mnie zdradza
To dzień
Nawet gdy boję się nocą
To dzień
Umrzeć z zazdrości
To dzień
To tak jak umrzeć z miłości

Nie mówcie mi o honorze
Bo przez miłość ludzie umierają
Znajdę cię, Romeo i zabiję
I wiecie, że wszyscy mężczyźni mają rozdarte serce

Brak komentarzy: