07 grudnia 2011

Romeo & Juliette - Demain


Parysie - zdecydowałem, będziesz miał moją córkę
Parysie - powierzam ci moją różę, mojego żonkila
Robię to dla jej dobra, by zapomniała o swoim smutku
I jej satynowe serce teraz należy do ciebie
Jutro, jutro, jutro będziesz miał jej rękę

Julio, wiesz jak ojciec bardzo cię kocha
Julio, jutro twoje dzieciństwo skończy się
Wydaje cię za Parysa, urodzisz mu syna
 I  niech Bóg was błogosławi, wydaje cię za Parysa
Jutro, jutro, jutro twoją rękę będzie miał

Kobiety nie mają wyboru
Mężczyźni mają wszystkie prawa
Ale dlaczego płaczesz? Wiesz przecież
Że nadchodzi godzina twojego szczęścia
Jutro, jutro, jutro twoja rękę będzie miał

Nianiu, mój ojciec chce mnie wydać za Parysa
Jutro twoją rękę będzie miał
Nianiu, dlaczego muszę być posłuszna?
Jutro twoją rękę będzie miał
Wolę już się zabić
 Jak możesz tak mówić?
  Niż poślubić dobrze urodzonego Parysa
Jutro, jutro, jutro
Jestem już mężatką
Twoją rękę będzie miał

Julio, jak możesz go wciąż kochać
Kiedy twój kuzyn nie żyje?
Błagam cię, musisz powiedzieć "tak"
Mężowi, któremu cię obiecano

Jutro, jutro, jutro twoją rękę będzie miał
Jutro, jutro, jutro twoją rękę będzie miał
Nie mogę, zostawcie mnie
Litości, dajcie spokój
To twój ojciec, musisz być posłuszna
Nie!
Jutro, jutro, jutro twoją rękę będzie miał

Brak komentarzy: