04 grudnia 2011

Romeo & Juliette - Et voila qu'elle aime


Jestem nikim, nikogo nie obchodzę
Mówią mi: dajesz swoje mleko i miłość
A kiedy widzę jej oczy, dziękuję Bogu
I modlę się, żeby miała piękne życie
I Julia dorosła

I oto ona kocha i tańczy
Mówi: kocham go, porzuca dzieciństwo

A ja jestem tylko jej nianią, poduszką
Nie jest podobna do mnie
Ale tylko ja jestem przy niej
I oto ona kocha i tańczy
I oto ona kocha


Mam tylko ją, dzielę ją z inną
 Kiedy mówi mi "moja córka", myślę, że jest nasza
Dlaczego by podobać się mężowi
Tyle kobiet jak ona zapomina
Że mają dzieci, które będą miały dwadzieścia lat
Julia dorosła

I oto ona kocha i tańczy
Mówi mi: kocham go, porzuca dzieciństwo
A ja jestem tu, patrzę na to
Oddam wszystko, nawet życie
Dla tego dziecka, które dorasta


 I oto ona kocha i chce
By jej serce eksplodowało i ona kocha
A wy wiecie, że miłość może zabić
Dajcie mi siłę i odwagę
By poprowadzić ją do ołtarza
I oto ona kocha
I oto ona tańczy
I oto ona kocha


I oto ona kocha

Brak komentarzy: