02 grudnia 2011

Romeo & Juliette - La mort de Juliette



Romeo, przyszedłeś! Boże dziękuję!
Romeo obudź się
Chodź, idziemy stąd
Romeo, Romeo... Spójrz!
Ja żyję! Wiesz o tym! Ojciec Laurenty cię uprzedził...
Romeo powiedz coś
Romeo odpowiedz mi
Kochanie, odpowiedz mi
Odpowiedz... Odpowiedz... Odpowiedz!

Dlaczego mam zestarzeć się
W świecie gdzie ciebie nie ma już?
Czy mamy prawo wyboru
Gdy ukochany dla nas zabija się?
Nie usiłujcie zrozumieć nas
Nie szukajcie nas więcej już
Zniszczona miłość spopieli was też
Ale schowajcie się w zimnym domu
Mnie miłość zabija
Mnie miłość zabija

Romeo, Romeo
Życie bez ciebie jest pustym słowem
Romeo, zbyt cię kocham
Bym mogła spokojnie zasnąć dziś
Bez poczucia smaku twoich ust
Romeo, Romeo
Czekaj na mnie tam w górze
Romeo, zbyt cię kocham
Bym mogła obudzić jutro się
Bez poczucia smaku twoich ust

Być może sprawi wam to ból
Ja miałam go już dość
Zostawiam was z waszym żalem
I pozwólcie mi odejść daleko stąd
Mnie zabija miłość
Mnie zabija miłość

Romeo, Romeo
Życie bez ciebie jest pustym słowem
Romeo, zbyt cię kocham
Bym mogła spokojnie zasnąć dziś
Bez poczucia smaku twoich ust
Romeo, Romeo
Czekaj na mnie tam w górze
Romeo, zbyt cię kocham
Bym mogła obudzić jutro się
Bez poczucia smaku twoich ust

Brak komentarzy: