08 grudnia 2011

Romeo & Juliette - La mort de Romeo



Co zrobiliście, że odeszła?
Co jej zrobiliście? Jaką walką?
Wygraliście rozdzielając nas?
Co jej zrobiliście, że zdecydowała
Umrzeć z dala ode mnie?
Żebym nie mógł jej schować w moich ramionach?
Co jej zrobiliście, że zostawiła mi
Ciężar waszego żalu i mój smutek?

To koniec, odchodzę
Chciałem poznać życie i je poznałem
Jestem już zmęczony
Nie chcę już niczego
Tylko położyć się i ująć jej dłoń
Położyć ją na sercu i zapomnieć o bólu

To koniec, odchodzę
Chciałem poznać życie i je poznałem
Miód jej pocałunków
Łagodność jej spojrzenia
Chcę je zabrać ze sobą
I oddać Bogu
Żegnaj moja Julio
Wieczność na nas czeka

To koniec, odchodzę
W zapomnieniu znajdę spokój
Jestem tak zmęczony
Nie chcę już nic wiedzieć
 Tylko położyć się
Przejść na drugą stronę
Odnaleźć moją Julię na wieczność
Ona na nas czeka...

Brak komentarzy: