04 grudnia 2011

Romeo & Juliette - Le poete



Oczywiście, mam problem, mówił świat
Bo nie wszystko ze mną jest w porządku
Myślałem, że jestem tak silny
Ale teraz dotykam dna
I kręcę się w kosmosie
Jak śnieg, gdy wieje wiatr
I czekam
Czekam aż ludzie złamią mi serce
By ich szaleństwo wybuchło
By popełnili wielki błąd
Ostatnie przedawkowanie
Ale ja kręcę się w kosmosie
Jak śnieg, gdy wieje wiatr
Czekając...

Ty, który mówisz głosem ziemi
Ty, który znasz dobrze słowa
Powiedz mi, poeto, czym jest
Jeden dzień więcej bez Romea?

Ja mam gdzieś kosmos
Bo dziś wieczorem, pokochałam mężczyznę
Mówić o świecie i jego tajemnicach
Mówić o wszystkim, to mówić za dużo
Powiedz mi, poeto, czym jest
Jeden dzień więcej bez Romea?
Ja mam gdzieś całe zło świata
Bo dziś wieczorem, pokochałam mężczyznę

I niech Bóg mi wybaczy
Jeśli zdradzam ojca
I niech mnie Bóg opuści
Bo nie boję się jego złości

Widzisz więc poeto
Dziś wieczorem, mam gdzieś cały świat
Bo dziś wieczorem, pokochałam mężczyznę

Brak komentarzy: