26 grudnia 2011

Romeo & Juliette - Pourquoi



Pamiętam jego pocałunki
Jego spojrzenie kiedy patrzył jak się bawię
Oczy mojego ojca
Moje szukały matki
Pamiętam wszystko
Pamiętam wszystko

Pamiętam ciemne noce
Jego zimną dłoń na moim czole
Kiedy ma się jak ja
Takiego ojca jak mój
Pamięta się wszystko
Pamięta się wszystko

Dlaczego? Dlaczego?
Życie daje nam i odbiera
Dlaczego? Dlaczego?
Dlaczego mój ojciec nie rozumie? 

Dlaczego?

Pamiętam jego wiersze
Żaden mężczyzna nie napisze mi takich
Czy kocham mniej mojego ojca
Niż usiłuję się przypodobać?
Pamiętam wszystko
Pamiętam wszystko

Dlaczego? Dlaczego?
Życie daje nam i odbiera
Dlaczego? Dlaczego?
Dlaczego mój ojciec nie rozumie?


Dlaczego? Dlaczego dając nam życie
Najlepsi rodzice zapominają
Że pewnego dnia odejdziemy daleko
Że byliśmy we troje, ale zostaną we dwoje


Dlaczego? Dlaczego?
Życie daje nam i odbiera
Dlaczego? Dlaczego?
Dlaczego mój ojciec nie rozumie? 
 
Dlaczego?

Brak komentarzy: