22 grudnia 2011

Zaz - Trop sensible



Jesteś wrażliwy, to prawda
A inni nie widzą kim jesteś
Wrażliwy, wiem
Mnie też to prawie zabiło


Jesteś wrażliwy, to prawda
A inni nie widzą kim jesteś
Wrażliwy, wiem
Mnie też to prawie zabiło


Boisz się, panikujesz, przeżywasz kryzys
Kiedy serce bierze górę
Kiedy nie możesz natychmiast się wyżyć
To byt silne, to przeraża
Samotny w swoim świecie śpiewasz do gwiazd i pieścisz ziemię
Czujesz naszą matkę, która cię gani
Ostatkiem sił, ale nie może już zamilknąć
Odczuwasz cierpienie jak bombę
Stłumione tik-tak
Mocni, którzy prowadzą nas do grobu
I w nagrodę żartują sobie z naszego losu
Chciałabym ci powiedzieć, że ten blady świat w końcu się obudzi
Ale boję się, że to tylko puste słowa
Lecz uspokój się - zostaniesz wybawiony

Jesteś wrażliwy, to prawda
A inni nie widzą kim jesteś
Wrażliwy, wiem
Mnie też to prawie zabiło


Jesteś wrażliwy, to prawda
A inni nie widzą kim jesteś
Wrażliwy, wiem
Mnie też to prawie zabiło


Z twoją buzią anioła
Pokazujesz nam śliczne maski
Wszyscy wierzą w twoją niewinność
Ale ty wolisz mrok
Z twoją buzią anioła
Pozwalasz wierzyć i pokazujesz
Że w głowie masz tylko uśmiech i kwiatki
Motylki i cukier waniliowy
Czuję twoje cierpienie
Widzę je, słyszę
Wściekłość i zawód są normalne
Ale to nie jedyna droga
Tylko ty możesz pokazać piękno
Iskrzące się w twoich oczach
Gdy nic wokół ciebie nie błyszczy
Tylko ty możesz być silny i wierzyć za nich
W świecie roi się od upiorów
Które rzucają ci kłody pod nogi
Szukaj w sobie światła
W sercu droga jest piękniejsza niż się wydaje
Nie pozwól ignorancji cię ogłupić
Nie wierz ich kłamstwom
Dają ci, co mogą, co mają
Masz w sobie więcej niż to, co ci wpajają

Jesteś wrażliwy, to prawda
A inni nie widzą kim jesteś
Wrażliwy, wiem
Mnie też to prawie zabiło


Jesteś wrażliwy, to prawda
A inni nie widzą kim jesteś
Wrażliwy, wiem
Mnie też to prawie zabiło

Brak komentarzy: