11 stycznia 2012

Anastasia - Voyage dans le temps



Czy lepsze życie
Czeka nas od jutra?
Nie wątp, bo to jest nasz czas!
Wiem, że jednak
Trzeba dokonać wyboru
Który naprawdę przeraża nas.
Świat wydaje się wielki tak
Kiedy podróżuję w czasie.

Na końcu drogi tej
Ktoś poda mi dłoń
Wydaje mi się, że życie zmienia się
Ktoś zaopiekuje się mną
Ochroni i zapragnie!
Jaki ten sen dziwny jest.
 Tak, ale jednak podejmuję
Tę piękną podróż w czasie.

Sen, marzenie życia
W którym w końcu mam
Własną rodzinę
Sen, marzenie! Co za życie!
  Ja też mam prawo
By o miłości śnić.

 Powoli, krok po kroku
Chodźmy do przyszłości
Drogą naszego szczęścia
Czy ktoś pokocha mnie?
Czy mam powód by wyjechać?
Tyle pytań w sercu mym
Tak, to właśnie znak!
Coś się kończy
By wiosenna droga
Była moim zwycięstwem
Nas czasem!

Brak komentarzy: