31 stycznia 2012

Claude Francois - Alexandrie, Alexandra



Welon na dziewczynach
Barki na Nilu
Żyję życiem twym
Żyję w ramionach twych
Aleksandra Aleksandria
Aleksandria, gdzie miłość tańczy nocą

Apetyt tylko mam
Na barakudę
Wypiję cały Nil, jeśli nie powstrzymasz mnie
Wypiję cały Nil, jeśli nie powstrzymasz mnie
Aleksandria, Aleksandra
Aleksandria, gdzie miłość w pościeli tańczy
Dziś mam gorączkę, a ty umierasz z zimna

Syreny z portu w Aleksandrii
Śpiewają wciąż melodię tę.
Światło latarni w Aleksandrii
Topi znów motyle mojej młodości.

Welon na dziewczynach
Barki na Nilu
Żyję życiem twym
Żyję w ramionach twych
Aleksandra Aleksandria
Aleksandria, wszystko zaczyna się i kończy tu

Apetyt tylko mam
Na barakudę
Zjem cię surową, jeśli nie powstrzymasz mnie
Zjem cię surową, jeśli nie powstrzymasz mnie
Aleksandria, Aleksandra
Aleksandria, dziś tańczę w pościeli twej
Zjem cię surową, jeśli nie powstrzymasz mnie

Syreny z portu w Aleksandrii
Śpiewają wciąż melodię tę.
Światło latarni w Aleksandrii
Topi znów motyle mojej młodości.

Welon na dziewczynach
Barki na Nilu
Aleksandria, Aleksandra
Dziś mam gorączkę, a ty umierasz z zimna
Dziś tańczę, tańczę, tańczę w pościeli twej

Aleksandria, Aleksandra

Brak komentarzy: