22 stycznia 2012

Claude Francois - Belles, belles, belles



Pewnego dnia ojciec powiedział mi: Synu
Widzę jak wychodzisz wieczorem
W twoim wieku są rzeczy
Które chłopiec poznać musi
Dziewczyny, wiesz, strzeż się
To nie to, o czym myślisz

One wszystkie są
Piękne, piękne, piękne jak dzień

Piękne, piękne, piękne jak miłość


Przez nie oszalejesz ze szczęścia
Lub z bólu, ale uwierz mi
Z każdym dniem coraz bardziej od nich, nich, nich


Dziewczyny też są coraz bardziej szalone
Spotkasz takie
Może nawet pewnego wieczoru
Zapomnisz wrócić
Im więcej zobaczysz, tym więcej zdobędziesz
I więcej zrozumiesz
W tych momentach przypomnisz sobie
Że twój stary ojciec mówił:

One wszystkie są
Piękne, piękne, piękne jak dzień

Piękne, piękne, piękne jak miłość


Przez nie oszalejesz ze szczęścia
Lub z bólu, ale uwierz mi
Z każdym dniem coraz bardziej od nich, nich, nich


Pewnego dnia zobaczysz ją
Nie możesz pomylić się
Zechcesz powiedzieć jej "kocham cię"
Ale nie będziesz mógł tego zrobić
Jedno spojrzenie was połączy
Na dobre i na złe
Ale tak zdobędziesz prawdziwe szczęście
Oczami twego serca

Ona będzie
Piękna, piękna, piękna jak dzień

Piękna, piękna, piękna jak miłość


Tak jak ja powiedziałem twojej mamie
Ty jej powiesz całując ją:

Jesteś piękna, piękna, piękna jak dzień
Piękna, piękna, piękna jak miłość
Piękna, piękna, piękna jak dzień

Brak komentarzy: