31 stycznia 2012

Claude Francois - C'est la meme chanson



Te słowa, za proste są
Ale prawdziwe są i to historia ma
Te słowa i trochę muzyki
I będzie piosenka, którą każdy
Śpiewać może
A dziś ta melodia
Przypomina mi starą miłość

To ta sama piosenka
Z taką różnicą, że ciebie nie ma tu
To ta sama piosenka
Z taką różnicą, że nie usłyszysz jej


Totalnie zwariowałam na punkcie piosenki tej
I płaczę sama jak idiotka
Ale chodzi za mną aż do znudzenia
Przypominając mi, że kiedyś było pięknie
Tańczyliśmy noce całe
Kochaliśmy się na zawsze
Ale to już przeszłość

To ta sama piosenka
Z taką różnicą, że ciebie nie ma tu
To ta sama piosenka
Z taką różnicą, że nie usłyszysz jej


Wszystko to, co powiedzieć chciałam wam
Żebyście wiedzieli jak szczęśliwa byłam
Cierpiałam i myślałam, że umrę już
Ale było warto, było cudownie
Tańczyliśmy do tej muzyki
Kochaliśmy się przy tej muzyce

To ta sama piosenka
Z taką różnicą, że ciebie nie ma tu
To ta sama piosenka
Z taką różnicą, że nie usłyszysz jej

Brak komentarzy: