31 stycznia 2012

Claude Francois - Chanson francaise



To piosenka
Pisana we Francji
Melodia, przy której cię spotkałem
Mówiłaś mi
O angielskich płytach
Nauczyłem cię mówić o miłości
Córa Francji
Zrozumiałaś
Że nie wszystko złoto, co się świeci
Od tego dnia
Suche liście
I białe róże są znakiem miłości

Jesteś słońcem południa
Zapachem Normandii
Smakiem wina, smakiem życia

Jesteś piękna i miła jak piosenka francuska
Jesteś prosta i łagodna jak piosenka francuska
Chodź poruszyć emocje
Śpiewasz gdy jest ci źle
Zawsze znajdziesz powietrze
Które mówi ci rozchmurz się
Jesteś dumna i czuła jak piosenka francuska
Masz rozsądek i serce jak piosenka francuska
Tak piękna i wierna
Tradycyjna też
Jak piosenka na zawsze
Kochasz jak we francuskich piosenkach


Mgła i deszcz
Zimowy wieczór
Wracamy samochodem do Paryża
Ciepło mi jest
I by prowadzić
Włączyłem radio by nie zasnąć
Sto na godzinę
Droga umyka
To potop, schronić się musimy
Przyspieszyłem
Błyskało się
I zostaliśmy sami na ziemi

Pod włoską topolą
Naszym piorunochronem
Stałaś się najpiękniejszym refrenem

Jesteś piękna i miła jak piosenka francuska
Jesteś prosta i łagodna jak piosenka francuska
Chodź poruszyć emocje
Śpiewasz gdy jest ci źle
Zawsze znajdziesz powietrze
Które mówi ci rozchmurz się
Jesteś dumna i czuła jak piosenka francuska
Masz rozsądek i serce jak piosenka francuska
Tak piękna i wierna
Tradycyjna też
Jak piosenka na zawsze
Kochasz jak we francuskich piosenkach

Brak komentarzy: