29 stycznia 2012

Claude Francois - Chanson populaire



Duża wskazówka
Na dwunastej zatrzymała się
W tym momencie
Powiedziałaś: Idę już
I odeszłaś
Odpocząć chciałem
Żyłem jak robot
Ale żadna inna nie chciała
Przewrócić mi życia

Tam, gdzie idziesz
Usłyszysz, wiem to
Uspokajający głos
Moje czułe słowa
Zajmiesz się
Namiętnościami
I zobaczysz w przygodzie
Wielką miłość

Bo przychodzi i odchodzi
Robimy z igły widły
Śpiewamy i tańczymy
Wracamy i zostajemy
Jak skoczna piosenka

Miłość jest jej refrenem
Między palcami prześlizguje się
Śpiewamy i tańczymy
Wracamy i zostajemy
Jak skoczna piosenka

Serce mocniej bije znów
Białe skrzydła na plecach masz
Po chmurach chodzisz znów
I tylko jedno słowo znasz

Bo przychodzi i odchodzi
Robimy z igły widły
Śpiewamy i tańczymy
Wracamy i zostajemy
Jak skoczna piosenka


Ona i ja, zakochani
Zapominamy o wszystkim
Nie mogę uwierzyć w to
Ale to już stara historia
Nie dzielę już jej życia
Mój ból śledzi mnie
Z sypialni do salonu
Chodzę w tą i tamtą
W ciszy

Chyba słyszę
Jej głos jak szept
Mówi, uwierz mi
Wielka miłość
Nie uprzedzi cię
Ale przyjdzie, wiem
Zagoi twoje rany
Wielka miłość

Bo przychodzi i odchodzi
Robimy z igły widły
Śpiewamy i tańczymy
Wracamy i zostajemy
Jak skoczna piosenka

Miłość jest jej refrenem
Między palcami prześlizguje się
Śpiewamy i tańczymy
Wracamy i zostajemy
Jak skoczna piosenka

Serce mocniej bije znów
Białe skrzydła na plecach masz
Po chmurach chodzisz znów
I tylko jedno słowo znasz

Bo przychodzi i odchodzi
Robimy z igły widły
Śpiewamy i tańczymy
Wracamy i zostajemy
Jak skoczna piosenka

Brak komentarzy: