29 stycznia 2012

Claude Francois - Comme d'habitude



Podnoszę się, trącam cię
Nie budzisz się, jak zwykle
Przykrywam cię prześcieradłem
Żebyś nie zmarzł, jak zwykle
Moja dłoń głaszcze cię
Mimowolnie, jak zwykle
A ty odwracasz się
Jak zwykle

Szybko ubieram się
Wychodzę z pokoju, jak zwykle
Sama piję kawę
Spóźniam się, jak zwykle
Cicho opuszczam dom
Na zewnątrz szaro jest, jak zwykle
Stawiam kołnierz, bo zimno mi
Jak zwykle

Jak zwykle, cały dzień
Swoją rolę będę grać
Jak zwykle, uśmiechnę się
Jak zwykle, zaśmieję się
Jak zwykle, będę żyć
Jak zwykle


W końcu minie dzień
Wrócę do domu, jak zwykle
Ty wyszedłeś już
Nie ma jeszcze cię, jak zwykle
Sama położę się
W zimnym łóżku, jak zwykle
Powstrzymam moje łzy
Jak zwykle

Jak zwykle, nawet nocą
Swoją rolę będę grać
Jak zwykle, wrócisz późno
Jak zwykle, będę czekać
Jak zwykle, uśmiechniesz się
Jak zwykle

Jak zwykle, rozbierzesz się
Jak zwykle, położysz się
Jak zwykle, pocałujesz mnie
Jak zwykle

Jak zwykle, będziemy grać
Jak zwykle, będziemy kochać się
Jak zwykle, będziemy grać
Jak zwykle

Brak komentarzy: