28 stycznia 2012

Claude Francois - Danse ta vie



Pewnego dnia opuściłem port
Wyjechałem z lekkim sercem
Nie wiedziałem gdzie północ jest
Tylko wiatr prowadził mnie
Prowadził mnie
Tysiące ludzi mijało mnie
Większym sprytem nie odznaczali się
Walczyli wciąż z huraganem
Przywiązując się byle gdzie
Byle gdzie

Wytańcz, wytańcz, wytańcz życie
Jak łódź, co po falach toczy się
Kręci, kręci, kręci życie
Jak gwiazdy, jak kosmos
Kołysz, kołysz, kołysz życie
Jak na kamiennej drodze wóz
Bang! bang! bang! życie
Jak samolot w powietrzu

Czasem smutek dopada mnie
Kiedy burza zbliża się
By zażegnać zły los
Piosenki o miłości śpiewa chór
Śpiewa chór

Wytańcz, wytańcz, wytańcz życie
Jak łódź, co po falach toczy się
Kręci, kręci, kręci życie
Jak gwiazdy, jak kosmos
Kołysz, kołysz, kołysz życie
Jak na kamiennej drodze wóz
Bang! bang! bang! życie
Jak samolot w powietrzu


Wytańcz, wytańcz, wytańcz życie
Jak łódź, co po falach toczy się
Kręci, kręci, kręci życie
Jak gwiazdy, jak kosmos
Kołysz, kołysz, kołysz życie
Jak na kamiennej drodze wóz
Bang! bang! bang! życie
Jak samolot w powietrzu

Brak komentarzy: